Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Anna Bergman - 19 februari 2012 19:35

Nu börjar även denna helg lida mot sitt slut. I fredags jobbade jag i en årskurs 1 på förmiddagen, det är väldigt kul att vara ute i verksamheten, få ta eget ansvar och jag börjar känna sig mer och mer sugen på att få ta sin efterlängtade examen nu. På kvällen var jag ute och åt med mina fina studievänner. Tack underbara ni för en trevlig kväll! Det får vi göra om snart igen.


Ulrika och Erica :) 

  Anna :)


I lördags tog vi det lugnt på förmiddagen och kring halv tre skjutsade jag Anders till samlingen då de hade match klockan 17. Matchen slutade med vinst och därmed är IFK säkrade sin elitserieplats inför nästa säsong- Stort grattis :). En match kvar dock som skall spelas och sedan är denna säsong avslutad - även om det är kul att gå på match så ska det bli skönt att den är över och man får lite mer fritid i vardagen tillsammans. Efter matchen köpte jag och Malin med oss mat och åkte hem till oss och sedan kom även Anders, Richard och Christoffer. Grabbarna firade vinsten litegrann och vi kikade sporadiskt på Melodifestivalen, vilken denna omgång bara var ett skämt tycker jag - som många andra. Ranelid alltså?


Idag har både jag och Anders pluggat en del, har äntligen skrivit min labrapport som jag skjutit upp hela veckan. Imorgon har vi föreläsning  + en annan lab och lite grupparbete, sen är resten av veckan ledig från föreläsningar så jag ska ta mig i nacken och göra ett ryck i specialpedagogiken då!


Nu ska jag sätta mig framför teven och ge "Firman" en ny chans. Förra veckan var lite av en besvikelse så jag hoppas de är lite roligare ikväll :)


Hoppas ni alla haft en trevlig helg!

Många kramar från mig.   


Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards