Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Anna Bergman - 10 februari 2012 13:45

Äntligen är det helg igen.


Dagen började med en långpromenad i den friska luften. Än så länge ligger snön kvar på backen här och minusgraderna har varit på besök ett bra tag nu. Skönt faktiskt när det håller i sig ett tag. Fram till nu har jag däremot inte alls gjort det jag hade tänkt. Hade tänkt plugga men så såg jag att ett nytt avsnitt av Greys kommit ut så då var jag tvungen att ägna en timme till det istället - det är lätt att hamna på sidospår ibland :) Kid har gjort mig sällskap i soffan!


 


Nu ska jag däremot göra mig i ordning för dagen och sedan plugga litegrann iaf. Ikväll är det match igen. TV- match faktiskt så ni som inte har några planer för aftonen kan ju gärna slå på Tv4 Sport kl.19,00 då sändningen börjar och kika på när Vänersborg möter Edsbyn! 


Ett stort grattis även till Susanne som idag fyller år - hoppas du får en bra dag!

Trevlig helg allesammans.


Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards