Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Anna Bergman - 14 februari 2012 21:00

I eftermiddags tog jag mig en promenad i snöovädret mot arenan och hämtade bilen. Det blev en väldigt blöt promenad med en strejkande hund, som jag tillslut fick bära största delen. Att gå ut med honom i blötsnö är inte direkt en höjdare. Strejkande hund = Irriterad matte. Efter det åkte jag vidare hem till Malin som bakat dessa söta cupcakes till oss dagen till ära. Även Sofia som också var "gräsänka" idag fick smaka på det goda. 


  

Efter fikastunden åkte jag hem igen och där möttes jag av att det stod blommor utanför dörren. Tack snälla m och p igen för blommorna :)


 


Nu sitter jag i soffan, har precis sett på Top Model Sweden, ett program som jag inte egentligen tycker är bra, men ändåååååå inte kan slita mig ifrån att se! En av de jag inte gillat åkte ikväll och det var väldigt bra tycker jag! Skulle egentligen plugga MEN det blev inget av det, får bli dubbelt upp imorgon istället.


Nu ska jag snart ta en sista kvällspromenad med Kid och sedan bädda ner mig!

Hoppas ni haft en bra dag! 


Av Anna Bergman - 14 februari 2012 14:03

Vilken dag det är idag är det svårt att missa. Alla hjärtans dag.  Det är också min och Anders ettåriga förlovningsdag idag. Tiden har gått så fort och jag är fortfarande lika lycklig över det vi har. Älskar dig hjärtat.


  

Anders har imorgon bortamatch uppe i Kalix och då de åker norröver redan ikväll så kom Anders igår hem med vackra blommor. Vi smygåt även lite av den goda chokladen som vi fick från mamma och pappa på kvällskvisten.

Dagens firande blir hemma hos Malin, som också är gräsänka dagen till ära, där det tydligen bjuds på alla hjärtans cupcakes. Inte fel alls! Hoppas ni alla där ute får en mysig dag tillsammans med de ni tycker om!

Många kramar från mig.








Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards