Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Anna Bergman - 8 februari 2012 21:35

Såhär på kvällskvisten har jag precis läst färdigt inför morgondagens föreläsning i specialpedagogiken och förberett morgondagens litteraturseminarium i naturvetenskapen, så NU tänker jag bädda ner mig i sängen och se på tv. Såg nämligen att en av mina favorit filmer från "back in the days" är på tv- "Höstlegender" med en ung Brad Pitt. Trots att man sett den säkert tio gånger så är det ändå en film man inte tröttnar på - precis som bland annat Braveheart och Dansar med vargar :)


 


Ikväll hade Ifk bortamatch i Västerås. Olidligt spännande och bra upphämtning i andra av IFK enligt matchrapporten. Det var väldigt nära att bli poäng, tyvärr så slog Västerås in 6-5 i slutminutrarna. Hmm, nåja de andra resultatet slutade "bra" för tabellen så det var väl inte hela världen. Nya tag på fredag mot Edsbyn.


Sov så gott allesammans.

Kram från mig

Av Anna Bergman - 8 februari 2012 10:59

Idag är ingen vanlig dag för det är min farmors 90-årsdag. Hurra hurra hurra!

Ett stort grattis till världens bästa farmor.


   

Födelsedagsbarnet dagen till ära :)

  

Farmor och jag julen 2010


Hoppas du får en underbar dag!

Många kramar från oss!

  


  

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards