Alla inlägg den 5 maj 2012

Av Anna Bergman - 5 maj 2012 21:44

Det har gått några dagar sedan jag skrev och mycket har faktiskt hunnits med sedan sist.


Förutom skola, praktik och annat har vi även varit iväg på en vääldigt mysig och efterlängtad semester till Rom. Vi har haft det väldigt bra med fint väder, vääldigt god mat, vacker omgivning och många fina sevärdheter med bästa sällskapet. Dagarna har snabbt passerat och många långa promenader avklarats. En resa som jag varmt kan rekommendera till den som är sugen på en "storstadssemester".


        

På länken nedanför kan du kika på fler bilder från resan :)

 
Imorse åkte Anders till Stockholm och jag har haft en pluggdag. Det är väääääldigt mycket som skall göras innan skolan är slut, så det är bara att försöka ha självdisciplin och arbeta bort lite eftersom :)  
 
Hoppas ni har en mysig helg!
Kram från mig

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards