Alla inlägg den 22 maj 2012

Av Anna Bergman - 22 maj 2012 22:06

Idag har vi haft två examinationer i skolan. Först har vi suttit och bedömt elevuppgifter och sedan hade vi en diskussion kring pedagogiska planeringar. Själva examinationerna i sig var väl inte så farliga, nu väntar jag bara på att se om den inlämnade uppgiften i sammanhanget är godkänd eller ej. Hmm :) Efter skolan åkte jag hem, tog en promenad med Kiddan i det härliga vädret och skrev sedan ett underlag inför torsdagens examination och skickade in till vår v-didaktiker.


   Kiddan njuter av solen :)


Jag har även varit och besökt min handledare och gått igenom bedömningsunderlaget för vfu:n då vi inte hann det under perioden. Fick godkänt och fina omdömen så det är jag väldigt nöjd med :)


Ikväll har vi bara slappat i soffan, sett på film och ätit jordgubbar med grädde - dock osötad. Vi har bestämt att ha sockerförbud fram till midsommar, har gjort två veckor nu och det går faktiskt väldigt bra. Första veckan var tuffast :) Imorgon är jag ledig, dock är det en informationsträff om kommande höstens arbete kring c-uppsatsen så det tänkte jag och och lyssna på. Därefter är det plugg som gäller. Muntlig examination och opponering skall förberedas inför torsdagens examinationer.


   Ha en bra kväll! Kram från mig.

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards