Alla inlägg den 12 maj 2012

Av Anna Bergman - 12 maj 2012 11:49

Igårkväll laddade jag upp min reflektionsjournal så nu kan jag stryka den från "att göra listan". Det känns VÄLDIGT skönt, då den uppgiften har varit en ond plågoande sedan kursen startade i januari. Bara resten kvar nu ;) När Anders slutade så åkte jag och hämtade honom på jobbet och vi åkte ut till Överby en sväng. Jag är i behov av en slags sportig vindjacka att ha på promenader och liknande men hittade ingen som jag ville ha. Just nu har jag bara min skaljacka och den känns lite väl vintrig. Hann med lite nyttoinköp som hårspary och glasögonputs och en sväng på Maxi innan vi åkte hemåt.


På kvällen lagade vi middag och såg den nya Hamilton, med Mikael Persbrant. Helt okej för min del, inte så bra enligt Anders. Det var väl ingen topprulle kanske men sevärd. Idag har jag varit på morgonpromenad och kikat på Nyhetsmorgon. Anders har åkt iväg på en visning och jag ska snart ta tag i pluggandet igen. En färdigskriven svenskauppgift är målet för dagen - tur att jag har en trogen pluggkamrat som inte lämnar min sida då jag sitter med datorn i famnen :)


  

Ha en bra dag!







Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards