Alla inlägg den 16 maj 2012

Av Anna Bergman - 16 maj 2012 20:50

Ännu en dag framför datorn har passerat. Idag har jag blivit klar med en pedagogisk planering i matematik. Uppgifterna avlöser verkligen varandra och imorgon är det bara att bita tag i en kartläggning som skall vara klar på måndag. Suck. Det är mycket gnäll från min sida här på bloggen nu. SNART ska jag bli positiv igen, jag lovar- just nu känns det dock bara långt bort! Men det var som Anders sa igår "När du ser ditt godkända resultat på portalen i juni så kommer detta vara bortglömt" och det har han rätt i.


Däremot så idag då jag satt och pluggade, så kom det ett blombud och plingade på dörren. Tack snälla mamma, pappa och Micke för den otroooligt fina buketten. Det var ljuset i mörkret denna dag :) Ni är världens bästa  



Anders har sen träning idag så nu ska jag sätta mig och se lite serier på datorn tänkte jag innan det är läggdags.

Hoppas ni har en bra dag!

 

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards