Alla inlägg den 21 maj 2012

Av Anna Bergman - 21 maj 2012 10:10

Nu har en långhelg passerat. I torsdags var Anders ledig, dock satt jag och pluggade som vanligt så vi gjorde inget speciellt under dagen iaf. På eftermiddagen åkte Anders och tränade och när han kom hem var det dags att gå till Suads och äta middag med laget och respektive. En väldigt trevlig kväll, som slutade tidigt för vår del då Anders skulle upp och jobba på fredagen.


 I torsdags innan middagen 


I fredags skrev jag klart en seminarieuppgift som jag missade då vi var i Rom och skickade in den, så en check den dagen hann det bli. Har även under helgen skrivit klart en reflektion till de pedagogiska planeringarna samt skickat in kartläggningen i specialpedagogiken. PUH. En riktig plugghelg har det varit - förhoppningsvis den sista innan sommarlovet. Ska verkligen försöka göra bort allt jag bara kan under veckan så man kan ta sig lite ledigt till helgen - de har nämligen lovat sommarvärme och sool!!


Idag är jag ledig, ska snart sätta mig och filura på en muntlig examination som vi har på torsdag och läsa en kartläggning som jag ska granska i slutet av veckan. Det finns aaaalltid något att göra om vi säger så :)


Hoppas ni får en bra dag! Stor kram från mig

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards