Alla inlägg den 11 maj 2012

Av Anna Bergman - 11 maj 2012 13:14

Äntligen fredag och helg. När man är ute på praktik så uppskattas helgerna lite mer än annars :) Dock är det en plugghelg som väntar. Både reflektionsjournalen i specialpedagogiken och en svenskauppgift skall vara klar och lämnas in på måndag, så jag har lite att stå i om vi säger så :) 


Nu har iaf den sista dagen på vfu:n avklarats, och jag måste säga att det känns lite tråkigt. Samtidigt är det skönt att kurserna börjar lida mot sitt slut och man får börja beta av lite uppgifter eftersom och det efterlängtade sommarlovet närmar sig. Igår efter praktiken satt jag och skrev i ett par timmar innan Anders kom hem från jobb och träning. Efter middagen var vi både trötta så vi lade oss i soffan och kikade på Games of thrones, ännu en serie som vi fastnat för. Även Kiddan var med på kvällsmyset :)


  

Nu ska jag ta tag i lite pluggande så jag med gott samvere kan ta mig en ledig fredagskväll!

Hoppas ni har en bra dag och jag önskar er en trevlig helg! Kram från mig!

 



Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards