Alla inlägg den 8 maj 2012

Av Anna Bergman - 8 maj 2012 16:55

Just nu är det en vääldigt intensiv och aningen stressig period för min del. Två kurser som sakta men säkert börjar lida mot sitt slut och sådär ungefär 100000 uppgifter att hinna med. Känner mig kanske inte alltid som världens mest sociala människa just nu. Lyder man bilden nedanför så kommer man ganska milt undan iaf ;)


  

Nä, så farligt är det väl inte direkt -bara nästan, men jag intalar mig själv att sommaren snart är här och därmed ett efterlängtad lov som jag kan vila upp hjärnkontoret under. Jag längtar efter att sätta mig i en solstol och läsa en SKÖNLITTERÄR bok igen och inte en massa kurslitteratur som suger musten ur en :) Sen att det är den SISTA terminen som börjar till hösten är både skrämmande och efterlängtad på samma gång!


Nu ska jag tjoffsa in middagen i ugnen och invänta sambon som är påväg hem från jobbet. Efter det blir det att brottas lite med inkludering, integering, segrering och sånt kul i reflektionsjournalen en stund innan jag lägger mig raklång i soffan framför teven :)


Ha en bra dag! Kram från mig. 

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards