Alla inlägg den 23 maj 2012

Av Anna Bergman - 23 maj 2012 20:18

Idag har vi fått information om den stundande c-uppsatsen. Även om jag tycker det ska bli väldigt roligt att skriva den så känns det lite mäktigt att börja tänka kring den redan nu. Vill gärna avklara dessa pågående kurser först! Sedan under sommaren kan jag gott och väl ägna mina tankar åt detta. Jag och Anna har iaf lite ideér på vad vi skulle kunna skriva om- och det känns bra, måste bara spetsa till ämnet lite först.


Förutom informationen om examensarbetet har jag varit en snabbis på Överby och inhandlat lite inför kommande helg ;) samt PLUGGAT. Har precis förberett mig klart inför morgondagens muntliga examination samt funderat ut kring opponeringen på kvällskursen. Imorgon får jag pricka av två examinationer till och lägga ena kursen på hyllan, tills resultaten på inskickade arbeten börjar komma iaf. Skönt. Bara två examinationer kvar + ett missat seminarium kvar i den andra kursen, sen sommarloov.


Nu ska jag gå ut på en tidig kvällspromme med Kid och sedan slänga mig i soffan och se på lite serier. Anders har sen träning ikväll så jag passar på att se sånt han inte alltförgärna tittar på.


Ha en trevlig kväll! Kram från mig

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards