Direktlänk till inlägg 28 februari 2012

Plugg vs Quiz me!

Av Anna Bergman - 28 februari 2012 18:37

Till slut kom jag igång och är dessutom NÄSTAN klar med boken som jag skulle ha läst idag. Förhoppningsvis så hinner jag klart den senare ikväll då Anders ändå planerat att se bandy på teven.


 


Kiddan är en trogen studiekompis :)   

En promenad hann jag också med - och oj så skönt och varmt det var idag. Vår i luften och fågelkvitter - Härligt. En annan sak som tagit upp min tid idag är den nya - för mig iaf - appen Quiz me! Sjukt roligt. Idag har jag även värvat lite nya kända motståndare vilket gör det lite roligare att spela.


Nu har Anders precis kommit hem från en springtur och det är dags för middag. Idag blir det så kulinariskt som rester från gårdagen. Kinesisk köttfärsröra i pitabröd. En smarrig rätt att testa på för er som inte gjort det!


Hoppas ni får en trevlig kväll.



 
 
Ingen bild

Mona

2 mars 2012 08:37

Kiddan behöver få lite sol på sin nos ser jag.
Snart är ni här va jag längtar.
Kram Mona

Anna Bergman

15 mars 2012 16:17

Haha, ja den är allt lite grisrosa nu. Vi längtar med, men snart så :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Bergman - 11 november 2012 13:47

Ett stort grattis till min underbara älskade pappa idag.           Tack för att du är du. Älskar dig    ...

Av Anna Bergman - 5 november 2012 23:12

Nu har äntligen den fruktade dagen sedan länge passerat! Tentan är skriven och om allt går som jag önskar så var det även den sista tentan på vääääääldigt länge som jag skrev! Ska dock inte säga den sista någonsin, för mittiallt sitter jag och läser ...

Av Anna Bergman - 4 november 2012 19:59

Hej! Nu har helgen passerat och huvudet är fullproppat med det ena och det andra från kvalitativa och kvantitativa forskningsmetoder och olika teorier! Om det räcker får jag svar på imorgon då det är dags för tentan! Känner att jag gjort det jag k...

Av Anna Bergman - 31 oktober 2012 22:37

Nu var det ett tag sedan jag skrev! Har varit en rätt hektisk tid och jag känner att tiden eller lusten inte riktigt räckt till för att blogga! Denna vecka är det plugg och lite mer plugg som gäller för fröken Bergman då det vankas tenta på måndag...

Av Anna Bergman - 16 september 2012 21:09


Idag har jag pluggat största delen av dagen! Jag har precis skrivit ut uppgiften och nu orkar jag inte tänka på den längre. Tycker det är nog trist att åka ifrån vfu:n mitt i allt då man är inne i undervisningen och ännu tristare är det då frågorna t...

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards