Alla inlägg under augusti 2012

Av Anna Bergman - 13 augusti 2012 18:08

Det är ingen sommar utan en kräftskiva. I år stod Malin och Richard för denna och bjöd förra helgen in oss till en väldigt trevlig kväll hemma i deras fina nymålade radhus. Vi åt och åt och åt lite till. En kubbturnering gick av stapeln, vi sjöng snapsvisor och hade det väldigt gött och mysigt. Kvällen avslutades för de flesta med en sväng på krogen, vilket även det var skojjigt. Även denna kväll var kameran med och här kommer några bilder från detta tillfälle!


                   


Tack för en riktigt trevlig kväll alla inblandade! 

Av Anna Bergman - 13 augusti 2012 17:54

Nu är jag tillbaka på hemmaplan sedan ett par veckor tillbaka. Bloggsuget har börjat igen och jag tänkte ta igen skrivandet och visa och berätta lite om vad jag pysslat med under sommaren både i Kalix och här nere under närmaste dagarna i olika inlägg.


Först ut får bli lite bilder från när jag, Amme, Elin, Josse och Sara åkte till Storforsen som ligger i Älvsbyn, för att kika på Diggilooshowen. En heldag i goda vänner umgänge är verkligen inte fel. Att vädret var på vår sida, att naturen var väldigt vacker och att showen var kanon gör ju inte det hela sämre heller! :)


Tänkte bjuda på några bilder från vår dag :)


Vårt "läger" för dagen är riggat :)


 

Heeeeej tjejer!


   

  


         

Tack än en gång mina underbara tjejer för en mysig dag :)

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards