Alla inlägg den 1 oktober 2007

Av Anna Bergman - 1 oktober 2007 09:26

Varför går helgerna alltid såååå himla fort, man hinner knappt andas ut på fredagseftermiddagen så är det måndag morgon igen.


I fredags var de en lugn kväll, vi åt den grekiska pannanoch en stund efter det kom Marlene och Anders förbi och vi åt paj och kikade på IDOL..


På lördag tog jag sovmorgon medan Anders gick och tränade, sen gick vi ner på stan, inhandlade lite strumpbyxor osv till kvällen och gick och bättrade på brännan lite..Efter det gick jag hem, la mig i soffan, kikade på ett NYTT RIKTIGT avsnitt av Greys anatomy och efter det kollade jag på filmen Nina Frisk. Anders var hos AP och spelade xbox så jag passade på att kolla på de saker jag tycker om som han inte tycker om:) haha...Kring fyra hoppade jag in i duschen och lagom till sextiden då Cathrine ringde på dörren var man klar för kvällen. Ett vinglas hälldes upp och kort därefter kom Marlene. Kring halv åtta hoppade vi in i taxin som skjutsade oss till Sofia där det var tjejfest på schemat. Några glas senare och efter mycket prat om dittan och dattan så åkte vi ner mot Harrys.



Söndagmorgon var en lite seg morgon, gick ut med Kiddan på morgonpromenix och sedan så la vi oss i soffan och kikade på film och halvsov. Kring fyra klev vi upp och gick ut på promenad och handlade lite kompletterande saker till middagen. Anders var kocken för denna dag och det blev den goda fläskfilépastan med fransk senap och färsk timjan mums. Stefan och Cathrine fick också avnjuta den smarriga måltid. Efter middagen knaprade vi på lite godis å kikade på film.


Det gott folk, var min helg. Hur har eran varit? =)


kram kram






Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards