Alla inlägg den 8 oktober 2007

Av Anna Bergman - 8 oktober 2007 10:59

Igårkväll kan varken jag eller min sambo varit helt pigga då vi ställde alarmet för väckningen idag. Jag vaknade av mig själv cirka 06,55 imorse och tur var väl det för båda två hade ställt alarmet heelt tokigt så det vara bara tur att vi inte försov oss.


Helgen har varit ritkigt mysig. Fredagen bestod av fest med Mia, Sunkan, Sofia och Cathrine hemma hos oss, och sedan fortsatte det på Harrys för att som sagt släppa loss till Sahara hotnights. Roligt och varmt. Vi avslutade kvällen på Mc Donalds innan vi vinglade hemåt.




På lördagmorgon vaknade vi med tuppen, cirka åtta, steg upp la oss i soffan, såg på film, åt frukost. Vid elva-tiden var vi hungriga igen så då fick Anders efter han tränat ta hem pizza åt oss som vi lätt smällde i oss. Efter det var det dags för en till film, å sen lite godis, å så sov vi lite, såg en till film, Åt middag, planka, å sen såg vi film å åt lite mer godis. haha....


Söndag tog vi en rejäl sovmorgon till ungefär nio=) Klev upp, såg på dokumentären av Al Gore, hoppade in i duschen och styrde sedan kosan mot Borlänge för lite shopping. Jag kom ut med noll påsar, men Mia shoppade desto mer. Camilla spärckte sin budget med två hårinpackningar för 30 spänn ;) haha...Efter att tagit avsked av Camilla som skulle köra vidare mot Karlstad åkte jag och Mia på Maxi och handlade lite middagsmat. Lax med fetaosttäcke stod på menyn, och förutom jag, Anders och Mia, så fick vi även Andreas och Marlene till matgäster:)

Efter maten såg vi film, Die Hard 4, och smaskade i oss lite mer onyttigheter, uuuh.. Sen blev det en relativt tidig kväll för mig iaf. Anders låg och spelade bilspel på datorn på ena sidan av mig i sängen och Mia messade och kollade på King Arthur.


Nu börjar magen kurra, har en snabb lunchdejt med Anders, efter det ska jag till vårdcentralen och kolla om blodtrycket mitt gått ner. Sen är det jobb till 17 som gäller innan jag får gå hem och se ett nytt avsnitt av Greys =)


Dags att fortsätta jobba nu....


Pussohej









Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards