Alla inlägg den 5 oktober 2007

Av Anna Bergman - 5 oktober 2007 11:18

Så var det fredag igen då. Hur skönt som helst.


Idag kommer Mia och Sunkan hit på besök, så efter jobbet blir de att gå hem, hoppa in i duschen , laga middag och förbereda lite innan kvällens bravader sätts igång. Sofia får faktiskt lov att skynda sig lite efter jobbet tycker jag:)  Sahara hotnights spelar klockan 23,00 på Harrys och vi har tänkt vara där. Med eller utan förköp. Kommer bli riktigt skoj tror jag. Synd bara att grabbarna verkar svika!!!!!!!!



Nåja resten av helgen är oplanerad, men skulle chansa på en lugn lördagsförmiddag, kanske lite shopping eller nåt. Vi tar det som det kommer helt enkelt.


Paketet från Asos fick jag igår, stövlarna med hög klack var för stora så dom måste jag skicka tillbaka, men det andra var bra=)


Matchen igår slutade tyvärr med förlust. Men jag tyckte grabbarna gjorde bra ifrån sig iaf! Anders var rätt mör i kroppen imorse iaf. Skärp till dig sa jag bara åt honom lite på skoj :) haha...



Nä nu ska jag börja ladda upp för kvällen..haha..sitter redan och sjunger lite dock inte högt utan inne i mitt huvud, cheek to cheek och visit to vienna, haha....


Hey I need a visit to Vienna, a weekend of romance and fun
Baby check your busy agenda, if you got time for a final round
Maybe it's a way to skip the end,but it is what you do when you can't rewind
You said you would take me anywhere I want to ,if I swear I'd leave my doubts behind....




Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards