Alla inlägg den 12 oktober 2007

Av Anna Bergman - 12 oktober 2007 08:55

Hej hej,


Nu är det fullt hus igen. Erling och Mona kom i onsdagskväll kring åttatiden, det firade vi med Lasagne och lite rödvin. Aldrig fel. På torsdagmorgon efter många om och men tog Mia sitt pick och pack och lämnade oss för en fartfylld helg i Göteborg.


Igår efter jobbet åkte jag och Mona på snömoddig väg till Lager 157 för lite shopping. Vad resultatet blev kan jag ej nämna här eftersom att det är hemlisar:) Efter shoppingrundan och den tinade vägen hem svängde vi förbi Tzatsiki för lite grekisk mat och förbi på hemköp för lite karameller att släcka sötsuget med efter maten. Marlene valde trevligt nog att ansluta till middagen och det hela slutade med en massa hundprat och bandyföljande på tv-skärmen och en massa itryckande av godis.


Grabbarna spelade mot Kungälv och slutade som segrare. Skönt med en seger andra spelade matchen innan säsongen. Kvällens match är mot Edsbyn och där kan jag tänka mig att det kommer bli ett hårt motstånd. Sympatiskt sagt :)


Idag har jag bara halv dag. Slutar klockan 12. Då åker jag och Mona mot Borlänge för lite lunch. Sen klockan ett ska Mona göra sig snygg på Make up store medan jag ska springa runt och försöka få ihop lite julklappar. Efter Kupolen blir det raka vägen mot Edsbyn för att avnjuta matchen med start 19.00


Imorgon blir det återigen en vända mot Edsbyn. Denna gång startar matchen 13.00 så om Falun inte går vidare kanske denna kväll komemr avslutas på någon restaurang med en härlig middag. Annars blir det väl en grillkorv på Arenacaféet, haha.


Idag märker man iaf inte att det snöade igår. himlen börjar bli blå så jag väntar mig en bra dag!..Är inte så kul med snö då man har sommardäcken på bilen!!..haha...


Fick ihop en intressant blogg idag tycker jag. VÄLDIGT. Nä skämt å sido. Kanske hinner komma en update till innan 12, kanske inte. Ifall det blir inte så får jag härmed önska mina trogna i snitt 36,8 unika läsare per dag en trevlig helg:)







Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards