Alla inlägg den 3 oktober 2007

Av Anna Bergman - 3 oktober 2007 10:08

Ja då var vi mitt i arbetsveckan igen.


Igår var de inte alls någon spännande dag i mitt liv. Först jobbade jag på till fem, gick hem, ut med Kid, lagade middag,sen såg vi på Prison Break efter det pluggade Anders ltie och jag zappade på teven och hade allmänt tråkigt. Då han var klar med det så såg vi på Heroes. Och sedan var det sängen som väntade.


Idag däremot är det städdag. Direkt jag kommer hem idag ska dammsugaren, skurhinken och dammtrasan fram. Längtar sååååå, haha, men vill ju inte att gästerna ska kvävas av dammråttorna så det är bara att bita i det sura äpplet:) Vet ju hur nöjd man känner sig då man är färdig så det kan vara värt det! Sen efter det kanske jag orkar mig ut på en promenad eller så blir de soffan. Anders är träningsfri så han skulle fixa middagen idag iaf:)


Har inte alltför mycket att uppdatera med känner jag. Men kan avsluta med en bild som jag tyckte var lite rolig. Vilket århundrade tycker Ni bäst om? haha



Tjillivippen!

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards