Alla inlägg den 2 oktober 2007

Av Anna Bergman - 2 oktober 2007 13:50

Till min förtjusning märkte jag då jag kollade i postlådan under lunchen att en avi från ASOS kommit. Det betyder att förhoppningsvis är jag två par stövlar och två par örhängen rikare, och några kronor fattigare. Men vad gör det när skor och smycken gör mig lycklig=) haha


Här kommer godbitarna som jag hoppas att jag ska kunna ha!! Fast dom gråa skorna på bilden har jag beställt i svart=)


Okej okej, eftersom jag fick ett direktpåhopp av mamma nu efter att hon läst detta inlägg så måste jag ju skriva här nu att de stövlarna med hög klack är en julklapp:) Men tomten kan ju inte ge mig några stora paket i år så jag tycker faktiskt att jag kan se dom som en tidig julklapp och därför få börja använda dom redan nu?=) tycker inte Du det mamsen?=) hihi..


        

Av Anna Bergman - 2 oktober 2007 11:08


Ägaren till en kinarestaurang har precis gift sig och bruden är oskuld. Sanningen är den att han inte är så väldigt erfaren han heller.

På bröllopsnatten kryper bruden ner mellan lakanen helt naken. Han väntar fortfarande påklädd tills hon kommit i säng. Han hoppas imponera på sin jungfruliga brud.

En eftertänksam tystnad mellan lakanen medan hennes nyblivne make klär av sig. Han lägger sig jämte sin vackra fru.

- My dalling, säger han, I know dis yo filst time and you velly, velly flighten. I plomise you, I give you anyting you want, I do anyting, just anyting you want, you say. Whatchou want? frågar han och försöker låta erfaren.
 

Lång tystnad följer och han väntar tålmodigt och med spänning på hennes önskemål.
 

Hon svarar slutligen lite blygt och osäkert:
- I would like ........ nummbel 69!

Mer eftertänksam tystnad, denna gången från hans sida:
- Do you want ....... beef with bloccoli?

Av Anna Bergman - 2 oktober 2007 10:41

Det är vi det. Jag och Anders. I allafall igår. Vi hade hela kvällen utspikad. Vi skulle lägga oss i sängen för att se CSI och Boston tea party. Men klockan 21,00 hade Anders redan somnat och jag var inte sen med det utan jag stängde av teven kring kvart över nio och somnade lika fort jag med. GUUUUD SÅ SKÖÖÖÖNT. haha


Igår var jag på promenad med Marlene efter jobbet..Skönt med friskluft och lite surr om lite av varje. Trist bara att hon ska åka bort nu sååå länge å vara borta på fredag då de vankas finfrämmande och Sahara hotnights =)


Middagen igår bestod av lax på spenat och grönsaksbädd med dillstuvad potatis till. Jag är sååå huslig som Karin brukar säga. Ja igår tyckte jag det med:) haha, stuvad potatis kändes väldigt husligt.


Annars hann vi inte med alltför mycket igår som sagt eftersom vi la igen ögonlocken ganska fort. Men ikväll ska vi iaf se prison break. Anders har kort träning idag, hemma redan vid halv sju så det var en glad överraskning.

  

Oktober kommer iaf gå fort känns det som. Här är de närmsta nedräkningarna. 


3 dagar tills Mia kommer.

8 dagar tills Mona och Erling kommer.

21 dagar tills jag åker hem till Kalix och får träffa alla som man saknar så inni bomben.  


Sen efter det är oktober slut å då är vi redan i november. Och sen kommer tomten. ojoj. Tiden går fort då man har roligt.


Nu ska jag göra lite nytta. 


Over and out.





Av Anna Bergman - 2 oktober 2007 10:01


Denna bild fick jag imorse som mms då jag satt här vid datorn på jobbet, hahaha...Kan man bli sötare än såhär?=) hihi..

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards