Alla inlägg den 9 oktober 2007

Av Anna Bergman - 9 oktober 2007 16:30

Ja jag fortsätter väl där jag igår slutade.


Som jag skrev igår så efter jobbet var det Greys på schemat.. Hann inte mer än kasta av mig skorna så var Mia på mig, slå igång Greys, slå igång Greys...haha...Bra var det, men oj så fort 42 minuter kan gå....Tänk skulle tiden på jobbet gå lika fort???


Efter Greys var det matlagning, kycklinggryta som stod på schemat och efter det inte så mycket..lite zappande på teven och sedan hopp i sängen för att se King Arthur i några minuter innan ögonlocken än en gång blev tunga.


Blodtrycket mitt förresten var fortfarande högt, så hon rekommenderade mig att boka en tid hos läkaren, vilket jag gjorde idag och fick en tid på tisdag klockan 11.00, fortsättning följer.......


Idag hade jag lunchdejt med Marlene och Mia, vi gick till det nyöppnade caféet PRALIN, väldigt gott och mycket hugg mot mig. De äldre tjejerna högg mot den yngre, väldigt moget *host host* haha....Efter mycket surr om den ena och det andra och efter en riktigt fräsch och god räksallad senare fick jag och Marlene med tunga steg gå tillbaka till jobbet medan tjejen som för en gångs skull bär guldbyxor sprang in på HM...Vilket lyxliv vissa lever:)


Nu är klockan snart 17 och ännu en arbetsdag är avklarad. Direkt efter jobbet ska jag springa och fixa en present till Elin som vi ska på kalas till klockan sju, och sedan skjutsa Anders till träningen. Efter det åker jag och Mia till Marlene för att visa guldbyxan hur hon lever och bor, efter att vi skickat tillbaka våra ack så fina men för stora stövlar. Sen som sagt så är det kalas för hela slanten, sen mys hemma i soffan en stund,  kanske till Prison break, borde ha kommit ett nytt avsnitt. Sen är det väl John Blund som väntar på oss ännu en kväll.







Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards