Direktlänk till inlägg 17 oktober 2007

Han är så duktig min Anders

Av Anna Bergman - 17 oktober 2007 13:50


1. Han kör högläsning från bibeln åt sina vänner.


2. Han går till tandläkaren och lagar två hål utan bedövning.


 
 
Ingen bild

Sofia

17 oktober 2007 14:25

Högläsning av bibeln? Hujeda mig.. det var fint gjort :)
Cambridgen har gått bra men gått ner 3kilo.. nu kör jag det frukost & lunch å käkar lite middag iaf, kött/fisk/kyckling med sallad eller nåt. Ikväll blire tonfiskfilé, mums!
Klänningarna är supersnygga jag lovar dig....jag vill verkligen ha den svarta med :) Finns även snygga bruna, röda å svarta i en annan modell. Kom ihåg å kolla där idag efter jobbet :-)
Ska göra en god middag på fredag, fick recept av per-arne på jobbet idag.. ska lägga upp det på min blogg får du se.. lät riktigt gott.. kallmarinerad fläskfilé :)

 
Elin

Elin

17 oktober 2007 18:48

Och varför de om jag får fråga? :)

Har väldigt svårt att se Nils stå längst fram i en kyrka, hm tror inte han kommer ta mi till altaret :) Haha. Eller vad tror du?

Blir inte så mycket plugg, ska förhoppninhsvis bli helklar imorgon.

http://elinrydberg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

ammo

17 oktober 2007 21:43

Det låter superfint :) kul att göra ngt när alla brudar är hemma! alla utom Elin :( nåja. Ses snart plutt. Pusspuss

 
Ingen bild

Mona

18 oktober 2007 08:24

Min mormor tyckte ju att han skulle bli präst. Hon kanske får rätt hehe

 
Ingen bild

Mona

18 oktober 2007 08:26

De är bara att du kommer förbi så ska du få bullar inga problem
Kram Mona

 
Elin

Elin

18 oktober 2007 13:25

men gumman tänker inte du uppdatera på hela dagen? :)

http://elinrydberg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Elin

18 oktober 2007 14:03

Med knark och droger och aneroxi :)

 
Ingen bild

Sofia

18 oktober 2007 15:49

Ja absolut så måste vi träffas innan :) Kanske fika efter mitt jobb på lördag då efter kl.14 eller fika på kopparhatten på söndag? :) Nånting iaf :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Bergman - 11 november 2012 13:47

Ett stort grattis till min underbara älskade pappa idag.           Tack för att du är du. Älskar dig    ...

Av Anna Bergman - 5 november 2012 23:12

Nu har äntligen den fruktade dagen sedan länge passerat! Tentan är skriven och om allt går som jag önskar så var det även den sista tentan på vääääääldigt länge som jag skrev! Ska dock inte säga den sista någonsin, för mittiallt sitter jag och läser ...

Av Anna Bergman - 4 november 2012 19:59

Hej! Nu har helgen passerat och huvudet är fullproppat med det ena och det andra från kvalitativa och kvantitativa forskningsmetoder och olika teorier! Om det räcker får jag svar på imorgon då det är dags för tentan! Känner att jag gjort det jag k...

Av Anna Bergman - 31 oktober 2012 22:37

Nu var det ett tag sedan jag skrev! Har varit en rätt hektisk tid och jag känner att tiden eller lusten inte riktigt räckt till för att blogga! Denna vecka är det plugg och lite mer plugg som gäller för fröken Bergman då det vankas tenta på måndag...

Av Anna Bergman - 16 september 2012 21:09


Idag har jag pluggat största delen av dagen! Jag har precis skrivit ut uppgiften och nu orkar jag inte tänka på den längre. Tycker det är nog trist att åka ifrån vfu:n mitt i allt då man är inne i undervisningen och ännu tristare är det då frågorna t...

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards