Alla inlägg den 15 augusti 2007

Av Anna Bergman - 15 augusti 2007 08:58

Ja då var det onsdag igen, känns alltid lite sådär småskönt att gå till jobbet på onsdagar, för då vet man att när man väl gjort bort den dagen så har man gjort bort mer än halva veckan!..haha, alla mina inlägg handlar om jobb och hur mycket jag längtar till helgen, ni får inte tro att det är så att jag inte trivs på mitt jobb, för det gör jag, men ändå skulle jag vilja att det var helg sju dagar i veckan:)


Igår kom ett mess till min telefon med in injudan att följa med Anders och Marlene och Anders lillasyster på Harrys och äta 241 ikväll, och jag och Anders var inte sena att nappa på det förslaget, så det blir en liten afterwork ikväll med..men tidig kväll iaf. Tror jag. Hoppas jag. Jo, det blir det.


Idag har vi soligt väder, men med lite kyligare vindar, man känner att hösten är på gång, skönt ändå..men tycker inte om det här mellanstadiet, jag vill att det antingen ska vara sommar eller höst.. Ungefär så här idag höst till helgen sommar :)


Började se en miniserie på trean igår tror jag det var, Tsunamin -efter vågen, rätt bra faktiskt, men man blir ju mörkrädd när man verkligen förstår vilken katastrof det var. Som överlevande måste man ha varit så hjälplös, bara sitta och vänta och vänta och vänta och kolla på tavlor i hopp om att finna sina anhöriga där. USCH. jag är väldigt glad att jag sluppit vara med om något så fruktansvärt..


Nåja nu ska jag ta tag i viktiga grejer!. Plocka upp disk ur diskmaskinen och koka lite kaffe och te!..Jag tror världen skulle stanna utan mig, ha ha..


Pussohej.

Av Anna Bergman - 15 augusti 2007 08:25

För det är Elins födelsedag, hurra hurra hurra :)


Grattis gumman på födelsedagen, åh hade velat ha lite gofika idag, Hoppas du får en superbra dag iaf...Pussar och kramar


       

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards