Alla inlägg den 23 augusti 2007

Av Anna Bergman - 23 augusti 2007 09:22

                     

                        Stort grattis till AMANDA som fyller år idag:)



Gårdagen blev LUGN, Efter jobbet gick jag ner på stan en sväng och mötte Anders där som varit med våran bil på bilmetro och fått monterat motorvärmare:) efter det åkte vi hem, jag somnaden på soffan en stund medan Anders joxade med den nya lilla datorn. Vaknade upp av att Anders så snällt fick stå och prata med en kille från Hyresgästföreningen som försökte värva oss, åå så skönt att jag slapp ta den konversationen, men Anders sa att vi skulle fundera på det och stängde dörren, ha ha....Hade även lyx igår och slapp laga middag, den stod Anders för, fick mig korvstroganoff och ris, gott gott och till det såg vi en film för ovanlighetensskull..Kommer inte ihåg vad den hette men bra var den, eller helt OK iaf. Adam Sandler, Liv Tyler och Jada Pinkett Smith var med i den iaf. Jag fixade efterrätt till maten, pausade filmen och sprang ner på Handlarn och köpte en Dajmstrut till mig och en Magnum Colombia åt Anders och några klubbor att dela på. Sen efter filmen la vi oss i sängen, spelade lite spel på datorn. Fanns ju flera roliga, inte bara harpan och röj.

Anders fortsatte spela efter ett tag ochjag startade med min bok. Den verkar faktiskt riktigt bra, hände grejer på en gång. Precis som det ska i en bok, tycker inte om böcker där man får läsa 40 sidor utan att man ens vet vad huvudpersonen heter. Läste i 20 min och sen somnade jag.


Och nu, vet ni vad de är dags för? Jo morgonfikat. So long så länge.



Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards