Alla inlägg den 30 augusti 2007

Av Anna Bergman - 30 augusti 2007 10:04

Alla pratar om det, och nu har jag det. Men hade förstås varit roligt om man fattat något av det=) haha..Nåja det kommer väl med tiden.Är man blond så är man.


Igår shoppade jag mig ett par nya jeans, ett par miss sixty...me like. Mörka med en liten dragkedja ner vid ankeln. Kommer bli så bra till mina ankelboots nu till hösten. Så bra så.


                                   


Annars hände inte så mycket igår, Anders lagade middag, åt Olivköttfärsbiffar och pestopotatismos..MUMS, blir även dagens lunch. Vill Ni ha receptet kan Ni klicka här . Efter det såg vi This is England, inte alls nå bra enligt mig, handlade om en pojke vars pappa dog i ett krig, och pojken blev lite mobbad men hittade sig tillslut till ett rasistgäng som han vart med i osv osv. Engelska filmer är kanske inte riktigt min grej.


Nu ska jag springa till Nordea med ett brev,


hej svejs lingonfejs.

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards