Alla inlägg den 22 augusti 2007

Av Anna Bergman - 22 augusti 2007 09:09

Jaana som jag jobbar med berättade igår att hon läst 4 böcker av Mari Jungstedt i sommar och att dom var spännande och bra, så jag frågade henne snällt om inte jag kunde få låna dom och självklart skulle det gå bra snäll som hon är, så idag kom hon trippandes med första boken i serien, Den Du inte ser, så om jag känner att jag orkar, vilket jag i skrivande stund gör, så blir det nog att lägga sig tidigt ikväll och börja läsa lite:)


En till som är väldigt snäll och världens bästa pojkvän, kom igår hem med en present till mig :) En skjorta från MQ:) tack plutten!


Idag blir en onsdagskväll som bara kommer att spenderas hemma..De två sista onsdagarna har vi varit på afterwork på Harrys, men no no inte ikväll. Någon måtta får det vara. Ikväll är det mys.


Har idag hämtat ut ett paket som mamsen skickat, vet att det är en jacka inuti men hur den ser ut och om den passar vet jag inte, det blir en överraskning fram till lunch:) Tack mamma, du är bäst.


Sen måste jag ju säga ett sent Grattis till min pappa som vann Tiger mästerskapet 18/8 :) Ni som vill kan läsa mer om det på http://www.teamtiger.se/ och sedan längst till höger på sidan klickar ni på Racerapport:) Kanske att han måste byta yrke:)?


Nu är det fikadags, ska dricka lite te och äta två skorpor med smör och marmelad.


pussokram

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards