Alla inlägg den 21 augusti 2007

Av Anna Bergman - 21 augusti 2007 19:06

Just nu strömmer Avril Lavigne- When youre gone, ut ur våra högtalare. Som rubriker lyder, GRYM låt =) repeat over and over again....

Av Anna Bergman - 21 augusti 2007 10:01

Hej hej,


Har egentligen inte så mycket att skriva idag, men skriver några onödiga rader iaf:)


Gårdagen var lugn, jobbade, gick hem, såg på tv, lagade mat, lekte lite med våran nya bärbara dator som Anders igår var och köpte=) suuperfin. Han börjar ju nämligen sin ekonomutbildning idag, som med all säkerhet kommer gå hur bra som helst för honom. Han är så härlig. Frågade honom igår är du nervös? nää inte de minsta svarade han hur lugnt som helst, hade de varit jag som skulle börjat skola hade jag haft 100000 saker i huvudet, och 1000 saker som jag var tvungen att göra osv osv...haha...tur att en av oss är lugn i det fallet iaf:) Ska bli roligt och höra hur det gått iaf, första veckorna är väl iofs inte så hårda, då man kollar deras schema är det mest "lära känna varandra grejer" på schemat.


Hmm, Idag efter jobbet ska jag försöka ta mig ut på en långprommis, känner att både jag och lillchefen behöver det:) fast de är ju bara det att lillchefen inte så gärna vill gå så långt, men men idag bestämmer jag....


Åh vilket roligt inlägg detta blev. verkligen, haha...nä nu ska jag jobba vidare.




Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards