Alla inlägg den 17 augusti 2007

Av Anna Bergman - 17 augusti 2007 15:31

Jaaa Elin har äntligen bokat biljetten till mig:) myspys ska vi ha:) Hon är hittils den enda som tagit sig i kragen och nappat på min idé som jag skickat ut till nära och kära!..haha..men det är jag så glad för:) Vin, god mat, surr och mys och kanske lite shopping å jaa allt möjligt jag kommer rätta mig efter din vilja den helgen baby:) haha...kanske får vi med oss Anders upp till Edsbyn på torsdag å se Nissepisse spela:) Nåja är ju ett tag dit. 20-23 september pratar vi om!


Om inte alla förstod det så handlade Elins bokning om klart för besök.Andra delen av min rubrik hänvisar jag till min egen resa som jag bokat idag, nämligen hem till Kalix. Den 23-28 oktober kommer jag befinna mig på Norrländska marker igen:) hur mysigt som helst, nästan en vecka iaf. Är alltid kul att få träffa familjen och alla nära och kära där hemma. Men tiden går fort. oj oj såååå fort. Men men, lite är bättre än ingenting.


Så då vet Ni det iaf!..Nu är det 21 minuter kvar till helg för mig, och typiskt så har det börjat regna igen!..Får springa med en tjock Buddha som väger flera kilon under armen i regnet genom hela stan. Kul. Men vad gör man inte för att få det som man vill ha det..


Ciao!







Av Anna Bergman - 17 augusti 2007 09:55

-Elin, nej jag är inte religös idag heller, men han är med i så många bra uttryck juh! ha ha...


Fredag- veckans skönaste dag, eller kväll rättare sagt. Finns det något bättre att sitta ihopkuren i soffan med en liten godisskål, eller chips, whatever bara det är onyttig, och kanske se på en bra film med världens bästa sällskap och veta att man har heeeela helgen framför sig? Svaret är NEJ.. Så ikväll ska det minsann bli av, om jag får bestämma. Har inte haft en lugn helg sedan jag kom hem från Kalix, har haft fullt upp fre, lör varje helg så nu är det dags för en lugn, lång och skön helg.


 

Det som iofs innefattar lugn, lång och skön helg för mig är detta:


Idag efter jobbet ska jag springa ner på Indiska och inhandla lite grejer, sen hem, städa sovrummet iaf, sola och handla, sedan laga någon god fredagsmiddag och sedan göra det jag ovan skrev.



Lördagmorgon kommer inte bli någon sovmorgon, eller jo iaf till åtta eller nio kanske, då ska jag Anders och the black pearl åka iväg till Gävle, först gå en shoppingtur inne i stan och sedan åka till Valbo och gå på Ikea, ska handla lite nya lampor å smått och gott till min söndagsstädning, om jag nu kan hålla mig till söndag mittiallt så städar jag redan imorgon, Då har jag ju söndagen FRI, fri som fågeln. Det lät som en bra idé tycker jag, synd bara att man brukar vara rätt trött efter en shoppingtur innefattande Ikea och humöret brukar då inte heller vara på topp, så det kommer nog bli en söndagsstädning iaf.


Även idag finns det födelsedagsbarn som jag vill passa på att gratulera på min blogg. Mina kusiner Nicklas och Peter som fyller 12 år!

Ja må dom leva osv...=)


                      


För övrigt vill jag, såsom många andra, tipsa om Schulmans- familjens bloggare, Jag var inte så poppis av dom först, läste något inlägg då och då, men nu har jag blivit fast och tycker dom är så härliga! Jag är ju inte den tekniska typen, har försökt lägga in länkar på så sätt att det står tillexempel Schulman i min blogg och då ska man bara kunna trycka på det så ska man kunna navigera vidare dit. MEN det har blivit nå fel så jag lägger ner det!. Ni får helt enkelt leta Er fram själva till deras bloggar om Ni vill läsa dom. tips! Googla.


Trevlig helg din lilla grej, haha.Så dålig.

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards