Alla inlägg den 31 augusti 2007

Av Anna Bergman - 31 augusti 2007 09:24

                                 


Sitter på jobbet, är hungrig, har snart fikarast. Ska luncha med Sofia, Karin och eventuellt Marlene idag, Blir ChinaThai buffé idag. Man ska inte börja tänka på lunchen klockan 09,30 då man inte har lunch förrän kl 12,00. Det blir olidligt, får tysta hungern med lite skorpor.


Ikväll ska vi äta Sushi, ska med Marlene åka och hämta mat i Borlänge medan killarna är och tränar, ska bli gott, har bara ätit Sushi en gång i mitt liv och det var i USA. Så för mig kommer dagens mat att vara väldigt asiatisk =)


Förövrigt har jag inga planer för helgen, eller jo, en liten shoppingrunda i Kupolen med Sofia på söndag är det enda som är inplanerat. Måste köpa mig en klänning till nästa helg då vi ska åka till Vilnius med jobbet. Men annars ingenting planerat. Lördagen är heeeelt fri. Skönt. Kommer ta dagen precis som den kommer. Är nog första lördagen sen jag kom hem jag kan göra det.


Igår efter jobbet la mig så gott i sängen efter att jag pysslat lite hemma och skulle kika på Las Vegas. 10 minuter efter att det börjat ringer telefonen och då vill Marlene ha sällskap på en långpromenad...Och självklart ställde jag coh kiddan upp=)  Sen efter det lagade jag en scheschuankycklingwok ochj sen såg vi Las Vegas, de nya avsnitten.


Nu ska jag jobba lite, tog en liten paus i bloggandet så fikat har jag avklarat så känner mig liiite mättare i magen nu=)


Puss o kram




Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards