Alla inlägg den 29 augusti 2007

Av Anna Bergman - 29 augusti 2007 14:27

Ja då var man som en ny människa,haha, så säger dom på jobbet iaf. Fick godkänt i varje fall. Som det låter idag verkar det som att jag sett ut som en grottmänniska innan iaf=) haha....Nåja klippningen känns bättre idag än vad den gjorde igår iaf, man måste bara vänja sig, spegla sig i varje skyltfönster och stå och fixa till lite varje gång man går förbi en spegel.. Att få "fixa" det själv på morgon var också en sak som gjorde att det kändes bättre:) Så jag är nöjd. Färgen är jag extra nöjd med.


Nåja över till något annat.


Har på lunchen idag ätit en kebab i bröd på maestro. SVIIINGOOD. Extra stark sås bad jag om också vilket jag trodde gjorde pricken över i:et. Lunchade med Jaana och Karin, mycket trevligt. Men nu känns det som att kebaben finns kvar i halsen. Så mätt är jag..puh. blir nog senare middag idag.


Ikväll blir de film, This is England, Anders har ingen träning idag så då orkar man ju faktiskt börja se en film då man kan se den lite tidigare, Det är att ta vara på de tillfällen som ges=) är inte många under veckorna. Ska bli mys.


Ska på stan och köpa en tunika åt mamsen också efter jobbet och förhopningsvis hinna skicka den med posten idag=) 


Nu ska jag gå och ta en vichy nouveau skogshallon till fika. är redan fyra minuter sen till den.


Bye bye.

  

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards