Alla inlägg den 16 augusti 2007

Av Anna Bergman - 16 augusti 2007 13:33

Rubriken hänvisar jag till det regn som just nu slår mot backen utanför fönstret. JÄVLAR. Det regnar och regnar och regnar, SJÄLVKLART ska det regna som mest då jag ska gå hem på lunch. Nåja jag tog mig hem och vovven fick göra båda sina behov, med lite tvång såklart. Så jag ska inte klaga, fick magen mättad iaf och blöta fötter.


Igår var en bra dag. Jobbade på som vanligt, gick på stan, köpte ännu fler presenter och kollade på lite grejer på Indiska som jag imorgon ska inhandla så de finns på plats till söndag då jag ska höststäda, ska bli kul att få lite nya grejer runt omkring sig =) Efter shoppingrundan gick jag hem, på promenad med Kid, duschade och sen gick vi ner på Harrys och träffade Marlene,Anders, Anders syster Sofia och ett par kompisar till dom, för lite mat och trevligt sällskap. Var skoj att träffa dom igen, har ju knappt sett dom på hela sommaren!..vandrade hemåt kring 11 snåret.


   

                               



Ja inte så mycket mer har jag att skriva om idag, eller jo, Stort grattis till lille Isabelle idag som fyller 2 hela år:) Hipp hipp hurra!


                              


                                   - Wörktime -






Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards