Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Anna Bergman - 6 februari 2009 23:18

Nu har jag kommit hem från kvällens aktiviteter och kvällspromenaden med Kiddan är avklarad! Så skönt. Bion var helt okej. Anders skulle ha sagt värdelös, men jag tyckte ändå att den var sevärd. Men kommer nog inte att se den igen. Men en tår fick man fälla iaf, och inte bara jag! Det snyftades friskt på våran rad! En mysig kväll med härliga tjejer vart det iaf =)


Sitter i soffan och sneglar på teven och chattar med Cathrine på MSN. Saknar ganska ofta våra myskvällar i Falun då grabbarna var borta! Kunde ligga i soffan, se film, äta gott och bara mysa på heeela kvällarna - och dagarna! Vi har egentligen inte känt varandra speciellt länge eftersom Cathrine och Stefan flyttade till Falun året efter oss. Men under knappt ett års tid hann vi bli så bra vänner att jag vet redan nu att denna tjej är en som jag kommer stå nära väääldigt länge! =)


Ska strax gå och lägga mig och läsa lite innan det är dags att sova! Natti natti alla!



Av Anna Bergman - 6 februari 2009 17:33

Idag tog jag mig faktiskt iväg och tränade, himla skönt och duktig känner man sig nu!


Har även för en stund sedan skjutsat Anders till samlingen, de åker ju som sagt iväg ikväll efter träningen för match imorgon!


Själv ska jag snart gå och möta upp Malin och en annan Anna för middag på Italia. Efter det är bio bokat till 20.30 "I taket lyser stjärnorna" heter filmen vi ska kika på. Den har fått bra kritik och är en slags nymoderniserad variant av Fucking Åmål. Den kan nog vara helt okej tror jag:) Bio är ju aldrig fel hursomhelst! Så detta kommer nog bli en mysig och trevlig fredagskväll tror jag:)


 

Av Anna Bergman - 6 februari 2009 10:04

Vissa har småbarn. Vi har hund.


Inatt har jag sovit som en kratta på grund av Kiddan. Han har kraffsat och kraffsat. Han är en exxpert på att kraffsa. Han kraffsar sig fram i livet till det han vill ha kan man säga. Krafs för att komma under täcket, krafs för att gå ut, krafs för att få Frolic. Krafs för aaaaallt. Klockan fyra orkade jag inte lyssna på det något mer eftersom det blir hårdare och hårdare krafstag för varje gång, så då steg jag upp och gick på en promenad med honom. Kom in cirka 25 minuter senare och kunde såklart inte somna om förrän typ klockan sex igen. Haha...nåja jag ska ju inte klaga. Då jag kunde gå och lägga mig igen var det nästan dags för min mamma att stiga upp så jag har det nog ganska bra iaf :)


Nu ska vi iaf gå på en ny promenad i snön som faller utanför fönstret! Mysigt. Man får vara glad för det lilla man får här nere och njuta så länge det varar:)




Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards