Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Anna Bergman - 16 februari 2009 18:57

Då var snart denna måndag slut. Dagarna går i en hejdundrandes fart måste jag säga- även om jag inte gör så mycket så försvinner timmarna fort iaf! Tiden går fort när man har roligt. Det är väl så man säger =)?


Jag tog mig iaf iväg och tränade! Körde kondition och lite armar, mage och rygg idag. Efter det åkte jag på Kvantum och handlade till dagens middag som faktiskt blev väldigt god! Fylld köttfärslimpa med mozarellaost, parmaskinka och ruccolasallad, till det kokt potatis och en fetaostsallad! Receptet hittade jag faktiskt på Pernilla Wahlgrens blogg, som även det är en blogg som jag brukar följa. Vill ni testa att laga detta så finner ni receptet här: Köttfärslimpa


Har just varit på en promme med Kid och pratat lite med mamma under tiden, nu sitter jag mätt och belåten i soffan och ska strax slå igång teven och se vad den har att erbjuda under kvällen. Anders åkte för en liten stund sedan iväg på sin träning så han kommer inte hem förrän senare ikväll.

Av Anna Bergman - 16 februari 2009 11:50

Har just ätit lunch och sitter nu och ser på lite tv. Eventuellt åker jag och tränar om en stund, annars får det bli imorgon. Handla lite mat måste jag iaf ta mig ut och göra eftersom det ekar lite i kylskåpet :)


Här är en bild på de plagg jag köpte igår! Behövde "vardagströjor" så dessa blev perfekta. Även är jag ju smyckestokig så ett par örhängen och ett halsband fick också följa med i påsen. Hade även presentkort från i julas och då känns det extra roligt att shoppa lite!


Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards