Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Anna Bergman - 18 februari 2009 23:12

Idag har jag fått städningen avklarad. Dock blev det ingen träning. Tog en långpromenad med Kid och körde lite mage hemma efteråt istället. Kände i eftermiddags att jag behövde lite friskluft så det lockade mer än att ställa mig på ett löpband :) Ikväll har jag mest tillbringat tiden i soffan framför teven och datorn. Följt bandyresultat, surfat runt och sett på olika tv-program på en och samma gång, himla skönt med bärbara datorer ibland!


Pratade just med Anders och de var fortfarande kvar i Edsbyn så dom är nog inte hemma förrän sex, sju tiden imorgon bitti, och han som skall iväg och jobba då! Usch stackarn. Men men, han kanske kan gå till jobbet efter lunch så han får några timmars sömn iaf!


Kvällsprommen är avklarad och jag ska strax ta en varm dusch innan jag kryper ner under täcket och läser lite i min bok innan det är dags att sova!



Natti natti!

Av Anna Bergman - 18 februari 2009 23:04

Dagens match som IFK hade borta mot Edsbyn slutade med ännu en uddamålsförlust. 6-6 stod det och i slutminutrarna fick Edsbyn en hörna som de tyvärr satte. Tyypiskt. Nåja de borde vara nöjda över matchen tycker jag, men en förlust är väl alltid lite surt. Som tur var så förlorade även Bollnäs idag vilket gör att chansen till slutspel för IFK just nu är ganska stor!


På söndag är den sista seriematchen och IFK:s motstånd är Kungälv. En väldigt viktig match för IFK som de måste vinna eller iaf ta en poäng mot för att gå vidare. Ikväll fick vi reda på att denna match kommer tv-sändas på svt1 och matchen går av stapeln kl 15.45


Så då kan alla- långväga och nära- hejja fram IFK till slutspel!

Av Anna Bergman - 18 februari 2009 12:01

Idag fick jag tillbaka min telefon som varit på lagning, men då jag startade den och satte i simkortet så var det samma visa igen. Ingenting fixat så det är bara att skicka tillbaka telefonen för ännu en omgång lagning. Ååååh sånt kan göra mig så sur. Förstår hur Elin känner sig nu när hon har sin inne för tredje eller fjärde gången för samma fel! Suck...Varför bytte man till Ericson, Samsung krånglade aldrig för mig :)


Imorse åkte Anders med laget till Edsbyn då dom har match där ikväll. Mina planer för dagen blir nog bara att städa, träna och ta det lugnt eftersom Anders inte är hemma förrän sent, eller tidigt beror på hur man ser det.

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards