Alla inlägg den 20 februari 2009

Av Anna Bergman - 20 februari 2009 13:34

Har länge väntat med spänning på H&M:s heminredningskollektion, och idag såg jag att den iaf fanns på onlineshopen! Fanns mycket fina saker där, roliga kuddfodral och sängkläder som jag lätt skulle kunna tänka mig att ha i våran soffa och säng :) Nu vill man ha vår, så man får ta in lite färger i lägenheten igen!


Av Anna Bergman - 20 februari 2009 12:41

En släkting till mig som nu är bosatt i USA, har fått sin ettåriga son Thor kidnappad av sonens far på alla hjärtans dag. Detta hände efter att Mia fått domstolsbeslut om ensam vårdnad av gemensamma sonen. Vi får verkligen hoppas att dom hittar den lille killen snart! Mer om detta kan ni läsa på länken nedanför.


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4459063.ab

Av Anna Bergman - 20 februari 2009 10:32

Igår blev det ingen bloggning, hade helt enkelt inte tid eller lust att skriva så gårdagens rapport kommer nu istället ;)


Dagen började med den självklara morgonprommen. Direkt efter den åkte jag upp til gymet och en snabbhandling efter det. Hemma igen hoppade jag in i duschen och gjorde mig respektabel för dagen och gick sedan iväg till Arbetsförmedlingen för att verifiera mina meriter. Mmm, jag vet -lät väldigt roligt va?=)


Efter det mötet gick jag hem igen och tog en ny promme med Kid. Satte mig sedan i soffan och fick då ett mess av Karin som frågade om vi inte skulle ta en fika, och självklart svarade jag JA! Tio minuter senare träffades vi på Nordfeldts och lite senare kom öven Malin. På Nordfeldts satt vi nästan fram till klockan sex, då var det dags att gå hem igen. Anders hade slutat jobbet och gjort i ordning maten så då var det dags för middag på en gång.


Kvällen spenderade vi i soffan, såg film, åt popcorn och tog det bara lugnt. Anders var ganska trött så det blev en relativt tidig kväll, fast jag var inte nog trött för att sova så jag låg och läste i min bok - och kunde självklart inte sluta läsa, eftersom det var sluttampen och mordet höll på att lösas upp. Då kan man ju inte lägga ifrån sig boken så jag läste ut den istället!


Nu är det fredag, IGEN. Planerna för dagen är inte alltför stora. Har nyss kommit in från en promenad i snön, den slutar aldrig komma känns det som! Idag är det stora flingor som kommer ner! Träning kanske blir av senare om jag känner för det! Jag tar det som det kommer! Det är ju faktiskt HELG nu, vare sig man jobbar eller ej :)

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards