Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Anna Bergman - 7 februari 2009 15:02

Idag har jag tagit en riktig sovmorgon. Jag vaknade inte förrän kring elva och då mys jag lite med Kid en stund också innan vi steg upp och gick på morgonpromenaden! Fick ett meddelande av Malin att det var fikadags kl 12.30 för de som ville och det nappade jag på, så nu är jag nyss hemkommen från Nordfeldts. En skagenciabatta och en kopp te var dagens intag! Väldigt god - men svår att äta då den var enormt stor:)


Äntligen börjar det igen! Alla som känner mig vet att jag är ett stort fan av melodifestivalen! Jag och Elin:) Dock känner jag väl lite att årets startfält inte är riktigt lika hett som förra året, jag menar hallå då var ju både Charlotte Perelli och Carola med. Kunde ju inte bli bättre ;) Sedan det faktum att Björn inte är med i år är också en liten besvikelse. Han var som så bra.


Ikväll ska vi iaf samlas ett par stycken hemma hos Karin för lite vin, middag, spel och sånt självklart med teven och schlagern på i bakgrunden :)


Nu ska jag lägga mig och  läsa lite i min bok en stund - är inne på den fjärde boken nu för den delen. Olycksfågeln. Och även den är en sån bok som man inte riktigt kan lägga ifrån sig. Sedan är det dags att hoppa in i duschen, fixa sig och hejja på Ifk som har en väldigt viktig match idag dock borta mot Bollnäs så man får följa den på datorn istället som den trogne "bandyfru" man är!


Hoppas alla får en väldigt trevlig lördagskväll iaf :)

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards