Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Anna Bergman - 14 februari 2009 10:42

Igår med posten kom det två gröna postpåsar med "alla hjärtans presenter" till oss från min och Anders familj! Dessa sparade vi och har nu på morgon öppnat presenterna! Från Anders familj fick vi ett kuvert fullt med lotter, även från mormor och morfar kom det ett kort med en lott i under veckan, så just nu sitter Anders och skrapar alla dessa lotter, men ännu har han inte jublat över någon vinst tyvärr. Vi räknade med att bli miljonärer och få leva gott resten av livet :) Kanske lite höga förväntningar eller?


Av mamma och pappa fick vi en chokladask med en liten slant i tillsammans och jag fick ett halsband från märket Diddi och ett par Björn Borg hipsters. Anders fick sig två nya kallingar från samma märke :)


Tuuuusen tack till alla för de fina presenterna! Ni är för snälla!


Anders fick även öppna sina alla hjärtans paket från mig, där det bl a var fotvård, ett par tofflor och lite annat. Även Kid fick sig självklart en present från husse och matte, en ny nalle. Det har han fått varje alla hjärtans dag sedan vi "fick" honom. Tredje nallen nu:) Jag fick min "present" igår då Anders kom hem från jobbet. En jäääääättefiiin blombukett och en allahjärtansbakelse =)


Hur vi i övrigt kommer "fira" denna dag blir med en mysig middag på Teatergränd ikväll. Anders har träning på eftermiddagen så vi hinner inte med så mycket mer än så, men de räcker gott och väl för mig!


 

             Min fina blombukett                            Halsbandet från familjen

Av Anna Bergman - 14 februari 2009 10:26

Idag är det alla hjärtans dag och därför vill jag skicka stora varma kramar fyllda med kärlek till alla jag känner! Hoppas ni får en bra och mysig dag!


 


Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards