Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Anna Bergman - 1 mars 2009 17:12

Tidigare idag kom ett erbjudande från Malin om att se "Män som hatar kvinnor" på bio ikväll. Eftersom man just nu är en "bandyänka" i ett par dagar så nappade jag självklart på detta erbjudande. Även för att jag verkligen vill se denna film då många säger att den är väldigt bra!


Bandyn hoppade jag över idag också, vart lite slö så jag tänkte lägga mig en stund i sängen och läsa lite.Sedan är det dags att hoppa in i duschen och äta någon middag innan bion börjar!


Av Anna Bergman - 1 mars 2009 13:15

Det har varit svagt med uppdateringar under helgen så here we go!


I Fredags så hade Anders först träning på kvällen och efter det åkte han till Trollhättan och kikade på bandy - Jag valde Lets dance! Lite senare på kvällen kom Calle och Karin förbi, vi såg på tv, försökte se på film, åt massa godis och surrade en massa innan klockan blev mycket och det var dags att gå och sova!


Igår så började dagen med en sovmorgon. En dusch senare åkte vi och handlade lite mat, och lite senare kom Marcus hit. Snäll som han är hade han med sig en stooor påse med färska räkor som jag blev överförtjust av. Mycket uppskattat. Dock åkte den in i frysen då köparen själv inte gillar räkor, så vi får spara det till ett bättre tillfälle. Anders åkte efter ett tag iväg på samling och en stund senare åkte vi upp till bandyplan för att se Ifk Vänersborg möta Edsbyn. Slutade tyvärr med förlust. Men nya tag imorgon.


Efter matchen åkte vi hem, förberedde middag och denna avnjöts framför Melodifestivalen! Andreas kom även förbi på kvällen och en monopolomgång hann vi med. Andreas fyra, Anders trea , jag tvåa- Marcus vann. Lite guitar hero avslutade denna kväll för grabbarna och i sängen hamnade vi sådär lagomt kring fyratiden! Sjukt.


Idag har vi inte hunnit så mycket mer än frukost, en promme och nu står Anders och Marcus i köket och ska fixa lite plättar till lunch. Anders åker iväg till Västerås ikväll med laget för att vara i form imorgon då dom möter Edsbyn på bortaplan. Mina planer för eftermiddagen blir eventuellt att åka till Trollhättan och kika på då Gripen möter Falun, och kvällen kommer nog bli en hemmakväll i soffan.


Hoppas ni också har haft en bra helg! Kram från mig.

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards