Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Anna Bergman - 7 mars 2009 16:09

Nu har Anders just åkt och skjusat iväg Mia till Trollhättan då hon skall fortsätta sin färd till Göteborg med ett par kompisar. Har hursomhelst varit väldigt trevligt att hon varit och hälsat på. Bättre svägerska får man leta efter :) 


Gårdagen var mycket trevlig. Började med att jag hämtade Mia på stationen och efter att hon duschat och gjort sig i ordning, åt vi Kina/Thaibuffé till lunch och åkte sedan ut till Överby för lite shopping. Jag hittade mig ett par tröjor och ett par leggings och lite annat smått och gott. Mia hittade sig även en hel del nya plagg!


Gårdagens inköp från min sida :)


Efter shoppingen åkte vi tillbaka till Vänersborg, handlade till kvällens räkfrossa på Kvantum och sedan styrdes kosan hemåt och till soffan en stund medan Anders var och tränade. Räkorna var kanongoda och resterande av kvällen spenderades i soffan med lite godis och annat framför vampyrfilmen Twilight. Helt okej film.


 


Idag har vi varit på stan en sväng, köpt en inflyttningspresent åt Malin och Rickard, varit på systemet och fixat lite annat.


Malin och Rickard har inflyttningsfest ikväll, så snart ska jag snart hoppa in i duschen och börja göra mig i ordning för kvällen.


För övrigt aå hoppas jag att Sarah Dawn Finer går vidare från andra chansen till finalen ikväll :) 


Ha en bra lördagskväll alla!

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards