Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Anna Bergman - 2 mars 2009 20:52

....så var denna säsongen slut!


Matchen avslutades just uppe i Edsbyn och resultatet blev 7-3 till Edsbyn. Tyvärr klarade inte Vänersborg av att besegra Edsbyn ikväll vilket resulterar i att säsongen nu tagit slut. Dock tycker jag dom har gjort en riktigt bra säsong. De tog sig ett steg länge än förra året och det skall de ha en eloge för! Så, visst är det inte kul att förlora, men samtidigt tycker jag de skall vara nöjda över det de presterat under säsongen! Vi får hoppas att nästa säsong kanske sträcker sig ett eller två steg längre ;)


Nu ska jag om en stund gå kvällsprommen med Kid, sedan gå och duscha och se om jag hittar någon bra film att se i soffan. Anders kommer inte hem förrän imorgoneftermiddag eftersom att dom sover över i Edsbyn inatt. Tur jag har Kiddan som sällskap iaf :)

Av Anna Bergman - 2 mars 2009 16:41

Nu har jag varit en sväng på Överby. Hittade ett par presenter åt pappsen som jag nu har slagit in och tryckt in i postpåsen, som ligger på köksbordet och väntar på att bli postad.


Även var jag och storhandlade på Ica Maxi. Det känns skönt nu, men när man kommer hem och ska packa upp fem påsar med mat och det skall stuvas, packas om och fixas i kylen och sånt - Då ångrar man att man handlat så mycket :) Men nu finns det mat för ett par veckor i frysen iaf.



Ikväll är det en vinna eller försvinnamatch för Anders och grabbarna uppe i Edsbyn. Vinner de är det match på torsdag borta i Edsbyn igen, förlorar dom är säsongen över idag. Känns lite konstigt och trist att inte gå på fler matcher osv, men otrooooligt skönt att äntligen få ha Anders hemma ett par timmar mer på veckorna nu :) Matchen startar hursomhelst klockan 19.00 och då är det dags att heja, heja, heja!

Av Anna Bergman - 2 mars 2009 11:41

Kring sjutiden igår gick jag iväg till Malin. Där var även Hanna, Sofia och Matilda och vi beställde hem lite pizza innan det var dags att gå ner till bion.


Och min recension av filmen var att det var en sjukt bra film. Jag hade stora förväntningar av den innan och är väldigt nöjd med den efteråt. Dock var det lite väl råa scener som verkligen gjorde att man ryggade till och blev förbannad. Men utan dessa hade kanske inte filmen och skildringarna varit lika bra. Sååå SE DEN om ni har möjlighet.


Jag blev så tagen av den och vill veta fortsättningen så nu har jag just skickat iväg en bokbeställning på uppföljarna till filmen. Flickan som lekte med elden och Luftslottet som sprängdes, som kommer bli min Thailandsläsning!


 


Har kommit in från morgonprommen för en stund sedan. Jag och Kiddan tog lite sovmorgon idag, kom i säng så sent igår. Hamnade framför datorn när jag kom hem efter bion. Ville skildra tankarna lite efter de otäcka bilder man ibland fick se på bioskärmen innan jag la mig i sängen. Nu ska jag ta lite lunch innan det är dags att antingen gå ner på stan eller åka ut till Överby och försöka hitta en födelsedagspresent till min pappa som fyller år i veckan!

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards