Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Anna Bergman - 4 mars 2009 13:02

Under Anders lunch åkte vi iväg och hämtade bilen som varit på service på förmiddagen! Så nu är den "vårfin" med ny olja och allt vad som nu är gjort, haha.


Pratade nyss med Mia och hon höll på att packa för sin helg här nere på Västkusten. Hon åker med nattåget från Luleå imorgon och kommer till oss på fredag och stannar till lördagen. Ska bli väldigt roligt att hon kommer och hälsar på- även om det blir en relativt kort sväng. Lite shopping, fredagsmys med vin och räkor och mycket surr har vi iaf hunnit planera in!


Ska strax hoppa in i duschen och sedan åka och lämna tillbaka bilen åt Malin och Rickard. Ikväll blir det träning när Anders slutat jobba! Förutom det så har jag inte några speciella planer!


Hade mer än gärna smakat på mammas fika hemma i Kalix idag när det vankas kalas, men får hoppas på att det finns kvar lite till påsk:)

Av Anna Bergman - 4 mars 2009 08:10

Idag känns det som att jag stigit upp med tuppen. Klockan var före sju då jag klev upp och jag kommer inte ihåg senast den var så lite då jag vaknat! Dock var det av en anledning. Vi åkte till Trollhättan och lämnade in våran kära bil på service!


Middagen åt vi igår framför bandyn som visades på teven. Pajen var god, men kunde nog ha varit lite mer parmaskinka på den tycker jag! Kändes inte så "matig" att ha som middag, men som tilltugg eller då man vill ha något lite lättare är den nog perfekt. Kanske inte en favorit i dagsläget, men helt klart värd att testas :)


Vi gick även en sväng till Malin och Rickard för att låna deras bil. Vi behövde ju två stycken bilar nu på morgon så vi skulle slippa ta en lånebil. Så tusen tack för lånet av den!


Nu sitter jag i soffan och ska fundera på att ordna någon slags frukost till mig själv innan det är dags för morgonprommen med Kiddan. Tror det är för tidigt att väcka chefen nu, så han trippar nog upp när han är kissnödig och vill ut!

Av Anna Bergman - 4 mars 2009 08:06

...för det är pappas födelsedag, Hurra Hurra Hurra!


Stort grattis på födelsedagen pappa! Hoppas du får en jättebra dag!

Saknar dig! Puss och kram!


Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards