Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Anna Bergman - 12 mars 2009 14:56

Just nu när jag satt i soffan och såg på tv, hade just tagit mig en banan eftersom jag tränat så kom denna reklam, som för övrigt är så jävla söt. Men den hade ju inte kunnat komma mer passande, så jag fick mig ett gott skratt iaf.


Tänker också bara på Mia när jag ser den, för när hon var här och hälsade på så satt hon och härmade denna lilla apa, och även då var det svårt att hålla sig för skratt.



Av Anna Bergman - 12 mars 2009 14:36

Igår var Malin och Matilda här och fikade lite. Chokladbollar (en favorit för både stora och små tror jag, hihi)  och banan-och chokladmuffins stod på menyn. Största samtalsämnet handlade om Thailand, eftersom vi alla tre snart kommer åka dit. En trevlig kväll blev det iaf med mysiga tjejer! Anders gick över till Andreas efter deras utvärdering och kikade på fotboll så när han kom hem kring elva så gick vi och lade oss nästan på en gång.


 


Nu har jag nyss varit och tränat så ska snart hoppa in i duschen. Anders jobbar ända till sju eller åtta ikväll så dagens middag blir nog rester från gårdagens Lasagne.


Förstå att det är torsdag redan,kändes nyss som måndag. Vart tar veckorna vägen egentligen? =)

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards