Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Anna Bergman - 11 mars 2009 14:56

Idag har vi stråååålande sol och klarblå himmel här i Vänersborg. Hur skönt som helst. Har just kommit in från en promme med Kiddan. Våren närmar sig med stormsteg. Efter Thailand kommer man nog märka stor skillnad på vädret och värmen här hemma tror jag!


Nu ska jag snart börja förbereda middagen. Idag blir det Lasagne på menyn. Anders har utvärderingsmöte av säsongen med bandyn ikväll och då har jag bjudit över Malin och Matilda på fika, så ska ta tag i det också om en stund. Vad det blir vet jag inte riktigt än, men någonting ska man väl kunna slänga ihop! :)


Köpte faktiskt ett jättebra läppglans häromdagen som jag varmt kan rekommendera. Isa Dora Pump n´Plump. Ska göra läpparna "större" och se fylligare ut. Haha vet inte om jag inbillar mig, men det känns bra iaf. Fin färg och sitter länge. Här kommer en bild på det i alla fall! Tror det kostade kring 159 kr eller liknande!


                                

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards