Alla inlägg den 21 mars 2009

Av Anna Bergman - 21 mars 2009 23:21

Äntligen är den största delen av packningen för oss avklarad. Det enda som fattas nu är det som jag inte kan packa ner förrän imorgon, neccessärprylar och lite sånt. Tycker faktiskt jag varit väldigt duktig då jag packat. Har inte plockat på mig så mycket onödigt som annars alltid slinker ner. Dock har jag haft Anders blickar på mig hela tiden och frågan "Ska du ha med det där" har ekat hela kvällen,haha. Men men, jag tycker jag packat lätt och bra iaf:)


Vi fick även besök av Malin och Richard lite tidigare ikväll så vi bestämde oss för att ta hem lite pizza och kebab tillsammans med dom till middag som vi avnjöt framför första avsnittet av Robinson. Dock lite besviken på deltagarna. Var inte någon som stack ut tyckte jag. Men det hinner kanske ändras.


Anders har nyss varit på kvällsturen med Kiddan och sedan badat honom. Och som alltid efter bad- så förvandlas Kiddan från en lugn myshund till en speedad chihuahua som springer fram och tillbaka och vill busa hela tiden. Han är så goo. Så Anders och Kid hade en liten dragkamp om "Love" (Kiddans nalle) nyss i soffan.



Nu ska vi se Lost och försöka hålla oss vakna så sent som möjligt för att orka med att vara vaken under natten imorgon då färden mor Stockholm startar! :)

Av Anna Bergman - 21 mars 2009 16:13

Igår orkade vi inte laga någon middag eller gå på after work, så vi hämtade hem kycklingcaesarsallad från Teatergränd, lite vitlöksbröd och delade på en flaska vin till det. Lite godis slank också ner framför teven under kvällen. Kikade på en film, Marley & Me och efter det såg vi på Lets dance. Hade en riktigt skön och mysig fredagskväll.


Kiddan känner doften av kycklingen från den väldigt goda salladen:)


Idag har vi varit och tränat, ätit plättar till lunch, varit på promenad med Kid och nu sitter vi och ser på SM-finalen i bandy mellan Edsbyn och Västerås. Resterande av denna dag kommer nog bestå av tv-tittande. Robinson börjar ju ikväll och det ska faktiskt bli riktigt roligt att se ige. Hoppas det är bra deltagare med. OCH mysa så mycket det går med Kiddan förstås:)


Packningen har vi ännu inte börjat med, haha, känner jag oss rätt kommer denna påbörjas och avslutas imorgon. Dock har jag kommit en bit på väg och skrivit upp en massa saker som vi inte får glömma att ta med oss iaf :) Ett steg i rätt riktning.....

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards