Direktlänk till inlägg 22 mars 2009

Vi är på gång!

Av Anna Bergman - 22 mars 2009 22:14

Nu är väskorna packade och igendragna! Packningslistan är genomgången och jag tror faktiskt vi har allt nu. Pass och pengar är ju i alla fall det viktigaste och det är med:) Även Kalixväskan och Kiddans väska är redo för avfärd.


 


Malin och Richard plockar upp oss kring midnatt och då börjar färden mot Stockholm och Arlanda. Kiddan flyger norrut kring halv niotiden och vi flyger söderut kring tvåtiden imorgon, så jag och Anders får några dötimmar på Arlanda att klara av men det skall nog gå bra! Nu får vi bara hoppas att resan ner går bra och att inget bagage eller liknande skall försvinna! Men sådan otur skall vi väl ändå inte ha :)


Jag ska försöka att hålla er uppdaterade här på bloggen under resans gång så gott det går och så mycket jag hinner och orkar mellan solstolen och siestan! Ska bli så underbart skönt!


Puss och kram från oss

 
 
Ingen bild

ammo

22 mars 2009 23:32

ha det nu underbart gumman! Det förtjänar ni:) Puss och Kram, vi ses snart!

 
Ida Legeryd

Ida Legeryd

23 mars 2009 11:24

Ååh, jag är inte lite avundsjuk på er! Ha det så underbart och sola lite åt mig med! :) Kram.

http://idalegeryd.blogg.se

 
peter

peter

23 mars 2009 13:09

det är ju jätte FUSKIGT

http://peterbergman.bloggagratis.se

 
Elin

Elin

24 mars 2009 10:45

Visst är det lite orättvisst att det är ni och inte vi som har flera veckor i Thailand framför er men vet ni vad det är ni värda. Ha en trevlig semester våra vänner. Många Kramar Elin och Nils

http://elinrydberg.blogg.se

 
Ingen bild

Elin r

24 mars 2009 10:47

Till Bitte: Du tar väl hand om Kid. Anna sa att du har fått stränga order om att inte mata honom med korv :) Kram Elin

 
Therese

Therese

24 mars 2009 12:30

Önskar er fantastiska dagar i solen. Ta med solen och värmen när ni kommer till Sverige igen : ).

Många kramar Therese

http://www.tessielessiesdagbok.blogg.se

 
Ingen bild

Mona

24 mars 2009 13:10

Hoppas att ni får det riktigt bra och ta hand om varandra
Kram Mona

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Bergman - 11 november 2012 13:47

Ett stort grattis till min underbara älskade pappa idag.           Tack för att du är du. Älskar dig    ...

Av Anna Bergman - 5 november 2012 23:12

Nu har äntligen den fruktade dagen sedan länge passerat! Tentan är skriven och om allt går som jag önskar så var det även den sista tentan på vääääääldigt länge som jag skrev! Ska dock inte säga den sista någonsin, för mittiallt sitter jag och läser ...

Av Anna Bergman - 4 november 2012 19:59

Hej! Nu har helgen passerat och huvudet är fullproppat med det ena och det andra från kvalitativa och kvantitativa forskningsmetoder och olika teorier! Om det räcker får jag svar på imorgon då det är dags för tentan! Känner att jag gjort det jag k...

Av Anna Bergman - 31 oktober 2012 22:37

Nu var det ett tag sedan jag skrev! Har varit en rätt hektisk tid och jag känner att tiden eller lusten inte riktigt räckt till för att blogga! Denna vecka är det plugg och lite mer plugg som gäller för fröken Bergman då det vankas tenta på måndag...

Av Anna Bergman - 16 september 2012 21:09


Idag har jag pluggat största delen av dagen! Jag har precis skrivit ut uppgiften och nu orkar jag inte tänka på den längre. Tycker det är nog trist att åka ifrån vfu:n mitt i allt då man är inne i undervisningen och ännu tristare är det då frågorna t...

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards